sobota, 23 lipca 2016

Monika i Łukasz.

Monika i Łukasz. 16 lipca 2016


Oto kilka kadrów z wesela i poprawin Moniki i Łukasza, którzy powiedzieli sobie "TAK" 16 lipca 2016 r. Pomimo, że w ten dzień troszkę padało, na pewno był on jednym z najważniejszych w życiu Młodej Pary. Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają.

Zapraszam do komentowania i zajrzenia na Facebooka!

https://www.facebook.com/RoksanaOrylFotografia

























Wszystkie zdjęcia z tych cudownych dni znajdziecie tutaj: <klik>

+ Jeśli szukacie fotografa na wasze wesele i lubisz delikatne i klasyczne zdjęcia napisz do mnie. Chętnie upamiętnię najcudowniejszy dzień w waszym życiu!


KONTAKT

mój sprzęt: Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8

2 komentarze:

  1. Roksano! Trafiłam przypadkiem na Twój funpage, stamtąd znów na Twojego bloga. Sama interesuję się fotografią, ale kurczę mam wrażenie, że te zdjęcia nie zostały obrobione... Piszesz o delikatnych, klasycznych zdjęciach, a dodajesz ciemne, ciężkie i nieostre zdjęcia... Fotografia ślubna wymaga pełnej klatki, naprawdę szerokiego kąta (50mm jest do niczego) i dobrej lampy z regulacją. Na Twoim miejscu robiłabym to nieodpłatnie i próbowała się jak najwięcej uczyć, bo z tym zestawem możesz porobić fotki u cioci na imieninach, a nie w trakcie tak ważnego wydarzenia. Zbieraj na dobry sprzęt, bo masz zadatki na dobrego fotografa, ale jak mówiłam: nie z tym sprzętem. Nie bierz na siebie tak dużej odpowiedzialności, bo łatwo można to zepsuć i zrazić do siebie ludzi... A skoro nie posiadasz lampy, pobierz jakiś prosty program graficzny do hdr (spróbuj np. machinery - polski prosty, na początek 40dni za darmo) i doświetlaj zdjęcia, rozświetlaj twarze. Tak, żeby fotografie były proste, delikatne i przejrzyste. Życzę powodzenia w fotografowaniu, pewnie jeszcze nie raz tutaj zajrzę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie. To był mój pierwszy raz, na pewno wezmę te słowa do serca i zdjęcia z następnego reportażu będą już lepsze. Myślałam o zakupie lampy, ale niestety wypadło mi kilka ważniejszych wydatków i lampa zeszła na drugi plan.

      Usuń