niedziela, 13 marca 2016

Karolina








 



1 komentarz:

  1. Przeglądałem blogi o fotografii i trafiłem na ten. Coś mnie tchnęło, więc postanowiłem skomentować. Te zdjęcia są nudne... Modelka stoi w tym samym miejscu, a ty tylko do niej podchodzisz lub się oddalasz (lub zoomujesz), dokładnie pod tym samym kątem... Może warto byłoby zrobić kilka kroków w bok, lub poprosić modelkę o przesunięcie się gdziekolwiek indziej? Strasznie razi mnie też obróbka tych zdjęć. Na większości ujęć widzę żółtą skórę... Niektóre kolory też całkowicie nie pasują do klimatu zdjęć. Mam wrażenie, że narzucasz gotowe efekty kolorystyczne i nic poza tym. Pomijając niektóre błędy w kadrowaniu robisz dobre zdjęcia. Słabo u ciebie natomiast z kreatywnością i postprodukcją. Będę zaglądał częściej i starał się komentować. Mam nadzieję, ze zobaczę postępy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń