wtorek, 12 września 2017

Dagmara

Kilkanaście dni temu zrealizowałam jedną z trzech sesji konkursowych. Razem z Dagmarą zrealizowałyśmy pomysł, który najbardziej nam obu się spodobał. 
Jakiś czas temu na moim fanpeage'u ogłosiłam razem z Olą i Anią konkurs, w którym była do wygrania sesja zdjęciowa. W związku z tym że zgłosiło się więcej osób niż w poprzednim konkursie postanowiłam, że poza główną nagrodą - sesją zdjęciową z pełnym wizażem, będą do wygrania dwie dodatkowe "zwykłe" sesje. Dziś mam dla was kilka ujęć z jednej z tych dodatkowych sesji, a już niedługo pojawią się zdjęcia z głównej wygranej :) 
Zaproponowałam Dagmarze kilka zamysłów na sesję. Dagmara wybrała ten który najbardziej przypadł mi do gustu. Już wtedy wiedziałam gdzie zrealizujemy tą sesje i jak będą wyglądały zdjęcia po postprodukcji. 
Efekt końcowy sesji jest w pełni satysfakcjonujący. Mam nadzieję, że Dagmarze i wam zdjęcia również spodobają się tak jak mi. 
Zapraszam do oglądania :) 

























Zapraszam na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz